Педагогічна рада 29.10.2020

Концепція Нової української школи передбачає перезавантаження української шкільної освіти. Одним із важливих пріоритетів освітнього процесу є створення соціально безпечного простору шляхом формування в учнів вміння правильно поводитись у небезпечних та критичних ситуаціях загрози життю, честі та гідності особистості, булінгу, мобінгу, надавати допомогу собі та іншим. Тож «Стоп булінг. Безпечне освітнє середовище як один із чинників соціалізації школярів та збереження їхнього психічного здоров'я» стало ключовим питанням, яке розглядалася педагогічними працівниками під час засідання педагогічної ради 29 жовтня 2020 року. Під час доповіді заступник директора з навчально-виховної роботи Косолап А.В. звернула увагу присутніх на необхідність з 1-го класу привчати дитину до того, що ніхто не має права порушувати її особистий простір, ображати або висміювати. Під час обговорення даної проблеми вчителі Гнідак В.О., Кулинич О.В., Борець І.М., Савицька О.В., Пишна К.О. поділилися з колегами думками щодо формування вчителями безпечного освітнього простору шляхом створення позитивного мікроклімату, оволодіння учнями навичками безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії. Якщо дитина навчиться відстоювати свою честь і гідність, захищати свої інтереси та зупиняти негативні прояви цькування за допомогою соціально прийнятних форм поведінки, то у підлітковому віці вона зможе захистити себе та інших.

Кiлькiсть переглядiв: 130