"СІРІУС". Учнівське самоврядування
СТАТУТ
учнівського самоврядування Ради небайдужих «Сиріус»
Білоцерківської гімназії-початкової школи № 21 м. Білої Церкви
Засідання старостату
Старости 5-9 класів у 2022/2023 н.р.
5-А Ролік Сергій (кл.керівник Олексієнко Т.А.)
5-Б Черепенчук Катерина (кл.керівник Бесараб В.Ю.)
5-В Біліченко Євгеній (кл.керівник Суртмач О. М.)
5-Г Мокрієнко Ярослав ( кл.керівник Мельник Л.М.)
6-А Якименко Максим ( кл.керівник Швець А.В.)
6-Б Пацеля Валерія ( кл.керівник Савченко І.В.)
6-В Омельчук Валерія ( кл.керівник Синчук Н.В.)
7-А Лобода Софія ( кл.керівник Сусол О.М.)
7-Б Свідерська Софія (кл.керівник Корованюк Н.В.)
7-В Данилич Влада (кл.керівник Довгалюк Л.М)
8-А Ларічева Ліза (кл.керівник Балас О.Ю.)
8-Б Смотрицька Валерія (кл.керівник Чутковська Л.М.)
8-В Гончар Костя (кл.керівник Кіпчинська Н.А.)
8-Г Самогородська Софія (кл.керівник Савчук Н.В.)
9-А Оленко Марина (кл.керівник Фокша Н.Г.)
9-Б Сергієнко Софія (кл.керівник Касьяненко Р.П.)
9-В Романчук Вікторія (кл.керівник Жук І.П.)
Навчання лідерів
Тема | Вид роботи | К-сть годин | Дата заняття |
Розбуди в собі лідера! | Вправи, ігри, інформування, тести | 1 | 01.02.2023 |
Лідер – це ти! | Вправи, ігри, тести, міні-лекція | 1 | 18.02.2023 |
Пізнаю себе та інших | Міні-лекція, вправи, ігри. | 1 | 05.03.2023 |
Ефективне спілкування | Міні-лекція, вправи, ігри, інформаційне повідомлення. | 1 | 27.03.2023 |
Лідер і його команда | Вправи, ігри. | 1 | 04.04.2023 |
Я – Лідер | Вправи, міні – лекція ( 10 законів лідера), інформаційне повідомлення. | 1 | 10.05.2023 |
СИСТЕМА РОБОТИ ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА В ПІДГОТОВЦІ ТА НАВЧАННІ ЛІДЕРІВ
Головною метою сучасної загальної освіти в Україні є виховання свідомого громадянина, формування життєво компетентної особистості, здатної до життєдіяльності в полікультурному соціумі. Згідно з основними викликами сьогодення, школа ХХІ століття – це передусім відкрита виховна система, спрямована на виховання дитини як суб’єкта особистісного життя й успіху, оволодіння учнем життєвими компетентностями. Школа зобов’язана створити умови для розвитку й самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління конкурентно спроможних і мобільних, здатних навчатися впродовж життя, створювати та розвивати цінності громадського суспільства. Можливість реалізації нових цілей і завдань освіти потребує відповідальної перебудови її змісту, впровадження особистісно орієнтованого навчання й виховання, сучасних педагогічних технологій, використання активних форм і методів у виховному процесі. Вирішення найважливіших питань виховання у Національній доктрині розвитку освіти України ХХІ століття й інших документах про освіту вимагає від педагогів творчого підходу до створення виховного середовища, спрямованого на формування соціально активної особистості, вільного громадянина, морально стійкого, готового брати на себе відповідальність, гнучкого й відкритого до нового.
Лідер – це авторитетна особистість, яка реально відіграє домінантну роль в організації спеціальної діяльності та регулюванні взаємин у групі.
Ми намагаємося формувати громадянську компетентність школярів через розвиток учнівського самоврядування. Школа – маленька держава, законодавчим, виконавчим та судовим органом, якої є парламент. Учнівський парламент покликаний згуртувати школярів спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян.
Учнівське самоврядування – це старт для початку професійного зростання, можливість вчитися, бути відповідальним за себе і за інших.
Мета – налаштування учнівської молоді на корисні, добрі справи, виховання в них кращих рис громадянина України, захист їхніх прав, інтересів, розвиток здібностей.
Головне завдання – це формування і розвиток соціально – активної особистості з почуттям національної самосвідомості.